26.5.2014

Pintaremontti jatkuu.

Päivä 3.
Eteisen paneelit pitää hioa ennen maalaamista. Paneelien välien hiomiseen liittyen kävimme Miehen kanssa rakentavan keskustelun siitä, olenko mä huithapeli vai Mies perfektionisti.

Päivä 4. 
Mies alkoi hioa koneella niitä eteisen paneeleja.
"Ei se pöly niin kauheasti leviä..."
Eipä vissiin, ajattelin, kun keittiön pöytää kuorrutti hentoinen pölykerros.

Päivä 5.
"Kulta, mä haluaisin tietää, miksi sun likaiset sukat on lojunu kylppärin lattialla jo varmaan viikon?"
"MULLA on ollut vähän kiireitä tässä. MINÄ toteutan mun vaimon TÄYSIN TURHAA remonttia!"
:)

Päivä 6. 
Mies maalasi niitä keskustelua herättäneitä kattolistoja. Kävimme jälleen rakentavan keskustelun siitä, kuinka julmetun täydelliset niistä pitää tulla. Keskustelu päättyi sanoihin "mä en oo sun äitis!"

Päivä 7.
Maalasin tuulikaapin seinää. 
"Tuus kulta katsomaan, onko tää hyvä"
"hmm. Voisitko sä tehdä tuota ilman vaatteita?"

Päivä 8. 
Mies sopi mun veljen kanssa, et se tulee huomenna jeesailemaan ja mä pidän lapset pois tieltä.
"No, aloitellaan siinä kymmenen maissa. Katsotaan, miten pitkään jaksetaan. Voidaanhan me vaikka pelata xboxia siinä välissä..."

2 kommenttia:

  1. Hahahaha kuolen!! :) noi kaikki keskustelut ois voitu varmaan käydä mun ja eikan välillä!!!

    VastaaPoista